Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
Gdzie mogę sprawdzić szczegóły Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę zrealizować Voucher/ Kartę Podarunkową online?
-
Czy mogę przedłużyć termin realizacji Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet opłacony Voucherem/Kartą Podarunkową.
-
Czy Voucher/Kartę Podarunkową zawierającą 2 bilety można wykorzystać w dwóch oddzielnych transakcjach?
-
Ile Kart Podarunkowych mogę zamówić online?
-
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za Karty Podarunkowe zakupione online?
-
Osoby zainteresowane zakupem 10 szt. i więcej voucherów prosimy o kontakt z Biurem Sprzedaży Korporacyjnej za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem voucher@cinema-city.pl.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł