Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
Gdzie mogę sprawdzić szczegóły Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę zrealizować Voucher/ Kartę Podarunkową online?
-
Czy mogę przedłużyć termin realizacji Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet opłacony Voucherem/Kartą Podarunkową.
-
Czy Voucher/Kartę Podarunkową zawierającą 2 bilety można wykorzystać w dwóch oddzielnych transakcjach?
-
Ile Kart Podarunkowych mogę zamówić online?
-
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za Karty Podarunkowe zakupione online?
-
Osoby zainteresowane zakupem 10 szt. i więcej voucherów prosimy o kontakt z Biurem Sprzedaży Korporacyjnej za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem voucher@cinema-city.pl.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article