-
Gdzie mogę sprawdzić szczegóły Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za Karty Podarunkowe zakupione online?
-
Czy mogę przedłużyć termin realizacji Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W celu realizacji Vouchera/ Karty Podarunkowej na bilet za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji mobilnej, wybierz seans oraz miejsca, w kolejnym kroku kliknij w przycisk „Zmień rodzaj biletu” i wybierz opcję „Kod vouchera”, w wolnym polu wpisz numer posiadanego kodu i zatwierdź operację przyciskiem „OK”. Dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie. W zależności od rodzaju Vouchera/ Karty Podarunkowej, podczas wymiany na bilet będzie doliczona opłata serwisowa. Wysokość opłaty wskazana jest podczas zakupu biletu oraz w regulaminie zakupu biletów online.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet opłacony Voucherem/Kartą Podarunkową.
-
Ile Kart Podarunkowych mogę zamówić online?
-
Czy Voucher/Kartę Podarunkową zawierającą 2 bilety można wykorzystać w dwóch oddzielnych transakcjach?