-
Gdzie mogę sprawdzić szczegóły Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
Po zakończeniu transakcji prosimy o przesłanie numeru zamówienia oraz danych na jakie ma zostać wystawiona faktura na adres [email protected].
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy mogę przedłużyć termin realizacji Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę zrealizować Voucher/ Kartę Podarunkową online?
-
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet opłacony Voucherem/Kartą Podarunkową.
-
Ile Kart Podarunkowych mogę zamówić online?
-
Czy Voucher/Kartę Podarunkową zawierającą 2 bilety można wykorzystać w dwóch oddzielnych transakcjach?