-
Gdzie mogę sprawdzić szczegóły Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za Karty Podarunkowe zakupione online?
-
Czy mogę przedłużyć termin realizacji Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę zrealizować Voucher/ Kartę Podarunkową online?
-
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet opłacony Voucherem/Kartą Podarunkową.
-
Ile Kart Podarunkowych mogę zamówić online?
-
Tak, w przypadku Vouchera/Karty Podarunkowej zawierającej dwa bilety, istnieje możliwość wykorzystania biletów w dwóch oddzielnych transakcjach, tzn. w innym terminie lub na inny seans.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł