Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Nie, okulary 3D nie podlegają zwrotowi. Okulary 3D oraz 3D IMAX możesz zachować celem wykorzystania na kolejne seanse 3D w naszych kinach.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Czy na seans 3D mogę zabrać ze sobą okulary 3D, które nabyłem podczas poprzedniej wizyty w kinie?
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?