-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Czy okulary 3D są zwrotne?
-
Tak. Okulary 3D, które otrzymałeś podczas poprzedniej wizyty w kinie, możesz zabrać ze sobą na kolejny seans w tym samym formacie 3D w sieci naszych kin i tym samym nie dopłacać za kolejną parę okularów.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?