-
Możesz dokonać zakupu biletu logując się na swoje konto online za pośrednictwem naszej strony internetowej lub w aplikacji. Jeżeli nie posiadasz swojego konta, dokonaj wcześniej rejestracji na stronie. Jeżeli nie chcesz się rejestrować, możesz dokonać zakupu bez rejestracji, tj. jako Gość. Możesz również udać się do kina i zakupić bilet w kasie kina pod warunkiem dostępności repertuaru i miejsc na wybrany seans.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Czy okulary 3D są zwrotne?
-
Czy na seans 3D mogę zabrać ze sobą okulary 3D, które nabyłem podczas poprzedniej wizyty w kinie?
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?