-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Nie, okulary 3D nie podlegają zwrotowi. Okulary 3D oraz 3D IMAX możesz zachować celem wykorzystania na kolejne seanse 3D w naszych kinach.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy na seans 3D mogę zabrać ze sobą okulary 3D, które nabyłem podczas poprzedniej wizyty w kinie?
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?