Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Czy okulary 3D są zwrotne?
-
Tak. Okulary 3D, które otrzymałeś podczas poprzedniej wizyty w kinie, możesz zabrać ze sobą na kolejny seans w tym samym formacie 3D w sieci naszych kin i tym samym nie dopłacać za kolejną parę okularów.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?