Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
Możesz dokonać zakupu biletu logując się na swoje konto online za pośrednictwem naszej strony internetowej lub w aplikacji. Jeżeli nie posiadasz swojego konta, dokonaj wcześniej rejestracji na stronie. Jeżeli nie chcesz się rejestrować, możesz dokonać zakupu bez rejestracji, tj. jako Gość. Możesz również udać się do kina i zakupić bilet w kasie kina pod warunkiem dostępności repertuaru i miejsc na wybrany seans.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Czy okulary 3D są zwrotne?
-
Czy na seans 3D mogę zabrać ze sobą okulary 3D, które nabyłem podczas poprzedniej wizyty w kinie?
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?