-
Kto może dołączyć do Klubu Nauczyciela?
-
Jak poprawnie wpisać numer telefonu placówki w formularzu rejestracyjnym?
-
Zarejestrowałem/Zarejestrowałam się w Klubie Nauczyciela. Kiedy otrzymam kartę?
-
Jak wygląda karta Klubu Nauczyciela?
-
Jak mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Ile biletów mogę zakupić z kartą Klubu Nauczyciela?
-
Na jakie formaty mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Czy mogę zakupić bilety zniżkowe na pokazy specjalne?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu przekąsek w barze kinowym w obniżonej cenie?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu kawy w obniżonej cenie?
-
Jak zaktualizować dane osobowe na karcie Klubu Nauczyciela?
-
Zgubiłem/Zgubiłam swoją kartę Klubu Nauczyciela, co robić?
-
Czy mogę udostępnić moją kartę osobom trzecim?
-
Jeżeli zauważyłeś problem ze swoją kartą Klubu Nauczyciela, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] i opisz nam sytuację. Nie zapomnij o podaniu numeru karty Klubu Nauczyciela oraz adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Klubie. Zweryfikujemy sytuację i dołożymy wszelkich starań, by rozwiązać problem.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł