-
Kto może dołączyć do Klubu Nauczyciela?
-
Jak poprawnie wpisać numer telefonu placówki w formularzu rejestracyjnym?
-
Zarejestrowałem/Zarejestrowałam się w Klubie Nauczyciela. Kiedy otrzymam kartę?
-
Obecnie, karty Klubu Nauczyciela obsługujemy w dwóch formach:
- Karta elektroniczna – w postaci numeru oraz kodu kreskowego wysyłanego na adres mailowy członka Klubu Nauczyciela;
- Karta fizyczna – imienna w postaci plastikowej.
Od 2020 roku karty zniżkowe są przygotowywane tylko w formie elektronicznej.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Jak mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Ile biletów mogę zakupić z kartą Klubu Nauczyciela?
-
Na jakie formaty mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Czy mogę zakupić bilety zniżkowe na pokazy specjalne?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu przekąsek w barze kinowym w obniżonej cenie?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu kawy w obniżonej cenie?
-
Jak zaktualizować dane osobowe na karcie Klubu Nauczyciela?
-
Zgubiłem/Zgubiłam swoją kartę Klubu Nauczyciela, co robić?
-
Czy mogę udostępnić moją kartę osobom trzecim?
-
Moja karta Klubu Nauczyciela nie działa, co robić?