Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
Kto może dołączyć do Klubu Nauczyciela?
-
Jak poprawnie wpisać numer telefonu placówki w formularzu rejestracyjnym?
-
Zarejestrowałem/Zarejestrowałam się w Klubie Nauczyciela. Kiedy otrzymam kartę?
-
Obecnie, karty Klubu Nauczyciela obsługujemy w dwóch formach:
- Karta elektroniczna – w postaci numeru oraz kodu kreskowego wysyłanego na adres mailowy członka Klubu Nauczyciela;
- Karta fizyczna – imienna w postaci plastikowej.
Od 2020 roku karty zniżkowe są przygotowywane tylko w formie elektronicznej.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Jak mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Ile biletów mogę zakupić z kartą Klubu Nauczyciela?
-
Na jakie formaty mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Czy mogę zakupić bilety zniżkowe na pokazy specjalne?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu przekąsek w barze kinowym w obniżonej cenie?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu kawy w obniżonej cenie?
-
Jak zaktualizować dane osobowe na karcie Klubu Nauczyciela?
-
Zgubiłem/Zgubiłam swoją kartę Klubu Nauczyciela, co robić?
-
Czy mogę udostępnić moją kartę osobom trzecim?
-
Moja karta Klubu Nauczyciela nie działa, co robić?