Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
Dołączyłem do programu Unlimited w opcji na 3 miesiące, dlaczego konto nie zostało zamknięte i nadal pobierane są opłaty?
-
Założyłem kartę Unlimited z opłatą z góry za rok, co stanie się z moją Umową po tym czasie?
-
Czy można zmienić abonament z rocznego na miesięczny?
-
Czy można zmienić abonament z miesięcznego na roczny?
-
Jak mogę uzyskać fakturę za abonament Unlimited?
-
W jaki sposób dokonać zmiany karty płatniczej przypisanej do konta Unlimited?
-
Czy mogę zmienić kartę płatniczą kontaktując się z Infolinią Unlimited?
-
Mam nieuregulowane płatności i moja karta Unlimited jest zawieszona. Jak mogę ją ponownie aktywować?
-
Czy mogę zmienić datę opłaty za abonament Unlimited?
-
W jaki dzień pobierana jest opłata za abonament Unlimited?
-
Czy korzystając z abonamentu mogę mieć przerwę w opłatach cyklicznych?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić przelewem / BLIKiem?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić w kinie?
-
Jeżeli nie wypowiesz umowy, płatności będą pobierane cyklicznie, niezależnie od ilości wizyt w kinie lub ich braku.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Posiadam aktywne konto Unlimited z Rocznym Planem Płatności, moja umowa niedługo się kończy, w jaki sposób mogę ją przedłużyć?