-
Dołączyłem do programu Unlimited w opcji na 3 miesiące, dlaczego konto nie zostało zamknięte i nadal pobierane są opłaty?
-
Założyłem kartę Unlimited z opłatą z góry za rok, dlaczego po roku konto nie jest już aktywne?
-
Czy można zmienić abonament z rocznego na miesięczny?
-
Czy można zmienić abonament z miesięcznego na roczny?
-
Jak mogę uzyskać fakturę za abonament Unlimited?
-
W jaki sposób dokonać zmiany karty płatniczej przypisanej do konta Unlimited?
-
Czy mogę zmienić kartę płatniczą kontaktując się z Infolinią Unlimited?
-
Mam nieuregulowane płatności i moja karta Unlimited jest zawieszona. Jak mogę ją ponownie aktywować?
-
Czy mogę zmienić datę opłaty za abonament Unlimited?
-
W jaki dzień pobierana jest opłata za abonament Unlimited?
-
Dołączając do programu, zobowiązujesz się do comiesięcznego uiszczania opłat abonamentowych.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić przelewem / BLIKiem?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić w kinie?
-
Opłacałem abonament ale nie chodziłem do kina, czy mogę odzyskać wniesione płatności?
-
Posiadam aktywne konto Unlimited z Rocznym Planem Płatności, moja umowa niedługo się kończy, w jaki sposób mogę ją przedłużyć?