-
Dołączyłem do programu Unlimited w opcji na 3 miesiące, dlaczego konto nie zostało zamknięte i nadal pobierane są opłaty?
-
Zgodnie z Rocznym Planem Płatności zgadzasz się wnieść roczną opłatę abonamentową za Okres Początkowy jednorazowo z góry za 12 miesięcy, za pomocą karty debetowej lub kredytowej.
Nie później niż na miesiąc przed końcem Okresu Początkowego Cinema City zaproponuje Ci możliwość przedłużenia Umowy poprzez wniesienie opłaty abonamentowej za następny rok, za pomocą karty debetowej, kredytowej lub kodu karty podarunkowej albo przejście na Miesięczny Plan Płatności. Aby kontynuować swój abonament lub przejść na Miesięczny Plan Płatności, należy telefonicznie skontaktować się z Infolinią Unlimited, pod nr 222 419 222. Przedłużenie rocznego abonamentu lub zmiana planu płatności nie jest możliwa za pośrednictwem strony internetowej Cinema City.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy można zmienić abonament z rocznego na miesięczny?
-
Czy można zmienić abonament z miesięcznego na roczny?
-
Jak mogę uzyskać fakturę za abonament Unlimited?
-
W jaki sposób dokonać zmiany karty płatniczej przypisanej do konta Unlimited?
-
Czy mogę zmienić kartę płatniczą kontaktując się z Infolinią Unlimited?
-
Mam nieuregulowane płatności i moja karta Unlimited jest zawieszona. Jak mogę ją ponownie aktywować?
-
Czy mogę zmienić datę opłaty za abonament Unlimited?
-
W jaki dzień pobierana jest opłata za abonament Unlimited?
-
Czy korzystając z abonamentu mogę mieć przerwę w opłatach cyklicznych?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić przelewem / BLIKiem?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić w kinie?
-
Opłacałem abonament ale nie chodziłem do kina, czy mogę odzyskać wniesione płatności?
-
Posiadam aktywne konto Unlimited z Rocznym Planem Płatności, moja umowa niedługo się kończy, w jaki sposób mogę ją przedłużyć?