Skip to main content

Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?

Skontaktuj się z nami
  • Czy w kinie są prowadzone urodziny?
  • W przypadku anulowania, przesunięcia lub zastąpienia projekcji filmu lub innej prezentacji („Zdarzenie”), Kierownik Cinema City podejmie decyzję o zwrocie uiszczonej kwoty za bilet Klientom lub wydaniu biletów zastępczych na ten sam film lub prezentację w innym terminie zgodnie z życzeniem Klienta. Klient może domagać się zwrotu uiszczonej kwoty lub wydania biletów zastępczych nie później niż w ciągu 14 dni od dnia Zdarzenia, zgłoszenia należy kierować do Biura Obsługi Klienta na adres bok@cinema-city.pl.

    Was this article helpful?

    That’s Great!

    Thank you for your feedback

    Sorry! We couldn't be helpful

    Thank you for your feedback

    Let us know how can we improve this article!

    Select at least one of the reasons
    CAPTCHA verification is required.

    Feedback sent

    We appreciate your effort and will try to fix the article

  • Zgubiony przedmiot
  • Faktura za bilety
  • Wynajem sal i eventy