Przejdź do głównej treści
  • Czy w kinie są prowadzone urodziny?
  • W przypadku anulowania, przesunięcia lub zastąpienia projekcji filmu lub innej prezentacji („Zdarzenie”), Kierownik Cinema City podejmie decyzję o zwrocie uiszczonej kwoty za bilet Klientom lub wydaniu biletów zastępczych na ten sam film lub prezentację w innym terminie zgodnie z życzeniem Klienta. Klient może domagać się zwrotu uiszczonej kwoty lub wydania biletów zastępczych nie później niż w ciągu 14 dni od dnia Zdarzenia, zgłoszenia należy kierować do Biura Obsługi Klienta na adres [email protected].

    Czy ten artykuł był pomocny?

    To wspaniale!

    Dziękujemy za opinię

    Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

    Dziękujemy za opinię

    Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

    Wybierz co najmniej jeden powód
    Wymagana weryfikacja captcha.

    Wysłano opinię

    Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł

  • Zgubiony przedmiot
  • Faktura za bilety
  • Wynajem sal i eventy