-
Czy w kinie są prowadzone urodziny?
-
W przypadku anulowania, przesunięcia lub zastąpienia projekcji filmu lub innej prezentacji („Zdarzenie”), Kierownik Cinema City podejmie decyzję o zwrocie uiszczonej kwoty za bilet Klientom lub wydaniu biletów zastępczych na ten sam film lub prezentację w innym terminie zgodnie z życzeniem Klienta. Klient może domagać się zwrotu uiszczonej kwoty lub wydania biletów zastępczych nie później niż w ciągu 14 dni od dnia Zdarzenia, zgłoszenia należy kierować do Biura Obsługi Klienta na adres [email protected].
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Zgubiony przedmiot
-
Faktura za bilety
-
Wynajem sal i eventy