-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu Unlimited?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na nośniku elektronicznym?
-
Czy podczas zakupu biletu muszę okazać kartę Unlimited?
-
Nie jest honorowana karta Unlimited w formie zdjęcia lub na nośniku elektronicznym (poza E-Kartą okazaną w naszej aplikacji). Wyjątkiem jest kiedy karta fizyczna (plastikowa) nie dotarła jeszcze do wybranego kina, a użytkownik posługuje się Kartą Tymczasową z wiadomości email, do czasu jej ważności. Nieokazanie karty Unlimited (fizycznej lub E-Karty) podczas zakupu biletów może wiązać się z odmową sprzedaży biletów, a także podczas kontroli biletów może wiązać się z odmową wpuszczenia na seans.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Czy podczas weryfikacji na bramce biletowej muszę posiadać i okazać do kontroli kartę Unlimited?
-
Gdzie znajdę moją e-kartę Unlimited?
-
Ile biletów mogę mieć zakupionych w jednym czasie z kartą Unlimited?
-
Czy mogę wybrać się na seans do kina nie znajdującego się w mojej Grupie Abonamentowej?
-
Jaka jest dopłata do biletu do kina z innej Grupy Abonamentowej?
-
Czy wybierając się na seans w formatach 3D, IMAX, 4DX, ScreenX oraz VIP muszę dodatkowo dopłacać?
-
Czy z kartą Unlimited mogę wybrać się na seans specjalny np. maraton filmowy lub Ladies Night?
-
Czy na pokaz specjalny dla Klubowiczów mogę zabrać osobę towarzyszącą, która nie ma Unlimited?