Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu Unlimited?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na nośniku elektronicznym?
-
Czy podczas zakupu biletu muszę okazać kartę Unlimited?
-
Nie jest honorowana karta Unlimited w formie zdjęcia lub na nośniku elektronicznym (poza E-Kartą okazaną w naszej aplikacji). Wyjątkiem jest kiedy karta fizyczna nie dotarła jeszcze do wybranego kina (dotyczy umów zawartych do 28 kwietnia 2025 r.), a użytkownik posługuje się Kartą Tymczasową z wiadomości email, do czasu jej ważności. Nieokazanie karty Unlimited (fizycznej lub E-Karty) podczas zakupu biletów może wiązać się z odmową sprzedaży biletów, a także podczas kontroli biletów może wiązać się z odmową wpuszczenia na seans.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Czy podczas weryfikacji na bramce biletowej muszę posiadać i okazać do kontroli kartę Unlimited?
-
Gdzie znajdę moją e-kartę Unlimited?
-
Ile biletów mogę mieć zakupionych w jednym czasie z kartą Unlimited?
-
Czy mogę wybrać się na seans do kina nie znajdującego się w mojej Grupie Abonamentowej?
-
Jaka jest dopłata do biletu do kina z innej Grupy Abonamentowej?
-
Czy wybierając się na seans w formatach 3D, IMAX, 4DX, ScreenX oraz VIP muszę dodatkowo dopłacać?
-
Czy z kartą Unlimited mogę wybrać się na seans specjalny np. maraton filmowy lub Ladies Night?
-
Czy na pokaz specjalny dla Klubowiczów mogę zabrać osobę towarzyszącą, która nie ma Unlimited?