Przejdź do głównej treści
  • W jaki sposób mogę zwrócić bilet zakupiony online?
  • Bilet zakupiony online możesz anulować wyłącznie poprzez swoje konto online. Nie ma możliwości zwrotu w kasie kina. Żeby anulować bilet zaloguj się na swoje konto na stronie internetowej lub w aplikacji i w zakładce BILETY dokonaj anulacji. Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem anulacja biletów możliwa jest do 2 godzin przed rozpoczęciem seansu. Po upływie tego czasu bilet nie podlega zwrotowi.

    Czy ten artykuł był pomocny?

    To wspaniale!

    Dziękujemy za opinię

    Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

    Dziękujemy za opinię

    Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

    Wybierz co najmniej jeden powód
    Wymagana weryfikacja captcha.

    Wysłano opinię

    Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł

  • Czy mogę zwrócić bilety zakupione z użyciem vouchera lub karty podarunkowej?
  • Czy mogę anulować bilet na Maraton filmowy?
  • Czy mogę anulować bilety na Ladies Night?
  • Czy mogę anulować bilety na wydarzenia specjalne?