Nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz?
Skontaktuj się z nami-
Jakie dane są potrzebne podczas rejestracji konta online?
-
Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do konta?
-
W jaki sposób mogę zmienić dane osobowe na moim koncie?
-
Jak mogę wycofać zgody marketingowe?
-
Moja aplikacja mobilna nie działa poprawnie, co powinienem zrobić?
-
Jeśli wprowadzone przez Ciebie hasło nie jest prawidłowe lub nie pamiętasz hasła do swojego konta, możesz je odzyskać za pomocą przycisku "Zapomniałeś hasła?". Jeżeli zmiana hasła nie pomogła, w celu weryfikacji problemu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@cinema-city.pl.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Chcę zweryfikować swoje konto, ale na podany adres e-mail nie przychodzi żaden link aktywacyjny
-
Jak mogę usunąć moje konto online?