-
Jakie dane są potrzebne podczas rejestracji konta online?
-
Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do konta?
-
W jaki sposób mogę zmienić dane osobowe na moim koncie?
-
Jak mogę wycofać zgody marketingowe?
-
Moja aplikacja mobilna nie działa poprawnie, co powinienem zrobić?
-
Jeśli wprowadzone przez Ciebie hasło nie jest prawidłowe lub nie pamiętasz hasła do swojego konta, możesz je odzyskać za pomocą przycisku "Zapomniałeś hasła?". Jeżeli zmiana hasła nie pomogła, w celu weryfikacji problemu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected].
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
-
Chcę zweryfikować swoje konto, ale na podany adres e-mail nie przychodzi żaden link aktywacyjny
-
Jak mogę usunąć moje konto online?